19-ogodisnji Bosanac potpisao za Dortmund !

Jürgen Klopp , novi trener Borussie Dortmund je doveo mladog deffanzivca Nevena Subotica iz kluba koji je dugo vodio Mainza. 19-ogodisnji Neven Subotic koji je rodjen u B i H je potpisao petogodisnji ugovor sa BvB-om znaci do 2013 god.
– " Meni je drago sto je Neven presao u BvB jer ce ovde  puno napredovati i mi cemo ga moci razvijati jer je on jos jako mlad i ima puno toga da nauci " rekao je Klopp
– " Subotic vec sad spada u najbolje njemacke branice " rekao je sportski direktor BvB-a Michael Zorc.
Transfer je kostao 3,5 mil. Eura.

12 komentara

  1. e jebat ga od penzionerske odbrane prosle godine sad idemo u drugu krajnost, vrtic odbrana ove godine, santana, hummesl, subotic (niko preko 23 godine), nisu mi neke stvari jasne i nadam se samo da subotic ne treba da bude zamjena za basu, jer zato treba igrac evropskog formata a ne mladi neven subotic…a izgleda da je i hoffenheim nudio za nejga 4,7 miliona :S

  2. ma znam i ja da nevelja , nevalja sad nezz kakav ce bit za 4-5 god. ali nam sad stvarno nije trebo , slazem se treba nam neko bolji u odbrani ako vako ostane busice nas ponovo , treba nam neko borben brate

  3. alenhz – znam jarene nisam ni reko da igra za bosnu nego da je rodjen u bosni.
    terry26 – ma ja neznam koji ce nam on kurac nece nijednom zaigrati , sacemo mi dovesti jednog dobrok defanzivca jebes ovog.

Komentariši